Анонсираха играта Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Анонсираха играта Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

В пространно и интересно интервю с Питър Фътър от GameInformer, Кен Ливайн говори за вселената на сериите Bioshock, за изграждането на героите, техните истории и функцията на Rapture като събирателен обект на съдбите на изолираното общество на града. Освен това обаче, Ливайн споделя и няколко неща за своя нов проект, макар и разбира се да не разкрива много, което изглежда, имайки предвид, че играта е в съвсем ранен стадий на разработка.Ливайн разказва, че той иска с новия си проект да представи нещо наистина различно по отношение на това как се разказва историята и как биват представяни героите в играта, натоварени със свои собствени чувства, желания и нужди, над които играещият ще има само частичен контрол."Цялата система, над която работим и която исках да видя се базира на факта, че ако искам да имам наистина интересен герой, то трябва да имам герой, който има сбор от свои желания, нужди и страсти. Играчът има възможността да пригоди тези желания или нужди или да ги...
Прочети цялата публикация

Коментари

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност