Ежедневното пиене на кафе намалява с 50 процента опасността от диабет
Ежедневното пиене на кафе намалява с 50 процента опасността от диабет
|
|
|
|
|
|
от дата: 18-01-2012 г. Китайски учени установиха, че кафето намалява опасността от диабет. Напитката притежава три основни съставки, които могат да предотвратят токсичното натрупване на протеини, което е причина за заболяването. Както е известно диабет от втори тип се появява, когато произвежданият инсулин в тялото не е достатъчен за нормалното му функциониране, но било установено, че екстракти от кафето предпазват произвеждащите инсулин клетки от унищожаване. Учените смятат, че екстрактите от кафе - кофеин, кафеена киселина и хлорогенова киселина могат да помогнат в разработването на по-ефективно лечение. "Ние установихме, че три основни съставки на кафето могат да предотвратят токсичния процес и това може би обяснява защо пиенето на кафе се свързва с намаляването на опасността от диабет от втори тип", заяви ръководителят на изследването Кун Хуан от университета Хуачжун. Всички компоненти се отразили положително по време на лабораторни изследвания, но кофеинът имал най-малък ефект ...
Прочети целия материал

Влез с твоя профил за да коментираш. Влез в Svejo или