Алкохолът пази от инсулт само непушачите
Алкохолът пази от инсулт само непушачите
|
|
|
|
|
|
Умереното пиене може значително да намали риска от инсулт, но само, ако не пушите, сочи проучване, ръководено, сочи проучване На Университета в Кембридж, съобщи Би Би Си, цитирана от БТА.
Прочети целия материал

Влез с твоя профил за да коментираш. Влез в Svejo или