В пространно и интересно интервю с Питър Фътър от GameInformer, Кен Ливайн говори за вселената на сериите Bioshock, за изграждането на героите, техните истории и функцията на Rapture като събирателен обект на съдбите на изолираното общество на града. Освен това обаче, Ливайн споделя и няколко неща за своя нов проект, макар и разбира се да не разкрива много, което изглежда, имайки предвид, че играта е в съвсем ранен стадий на разработка.Ливайн разказва, че той иска с новия си проект да представи нещо наистина различно по отношение на това как се разказва историята и как биват представяни героите в играта, натоварени със свои собствени чувства, желания и нужди, над които играещият ще има само частичен контрол.“Цялата система, над която работим и която исках да видя се базира на факта, че ако искам да имам наистина интересен герой, то трябва да имам герой, който има сбор от свои желания, нужди и страсти. Играчът има възможността да пригоди тези желания или нужди или да ги пренебрегне. Причината, поради която мисля, че истемата ще има ефект се крие в това, че това представлява един много органичен начин да възприемеш герой. Цялата игра е всъщност системна. Системата, в която ще се озовете, чувствата на героите, които ще могат да се движат нагоре или надолу. Но независимо какво правите, в сърцето на героя ви тези желания и нужди ще се запазват непроменени“, разказва Ливайн. Освен това той споделя, че желае да даде повече власт над играещия над NPC-фигурите, с които няма да може да играе. Това как ще се отнасяте с тях ще повлияе и на тяхното отношение към самия вас. Освен това, обяснява Ливайн, с новата игра той иска да разчупи традиционната дървовидна структура на изборите, като вместо шест или седем избора, които водят до конкретен резултат, в неговата игра, тези избори или моменти, от които зависи какво ще е отношението на героя и героите към вас, ще доведе до стотици или даже хиляди възможни последствия. Той споделя, че екипът зад играта вече имат име за проекта, но засега не желае да го разкрива.
Най-нови