Двуполовата колекция на Michael Kors, която жадно се завръща към славните времена на щурите партита на десетилетието, което обуславя цяло едно движение, цяло едно поколение, прекарало най-епичните си годни в Studio 54.
Урбанизацията не подминава модата или пък е обратно. Което и да се окаже истина, двете си шепнат толкова хармонично, за да избухнат в експлозия от цветове, материи, наслагвания, еклектика и симфония на тоталната освободеност на времето, в което бухналите коси, лъскавите дрехи, перата, изкуствената кожа, строгото каре и прилежните костюми намираха място под един покрив.
Самият Майкъл Корс си спомня времето, в което бързаше да излезе от знаменития бар преди зазоряване, да пробяга до близката закусвалня и да се насочи към работата си в бутика, където измива фалшивия диско сняг от косата си в мивката в банята.
„Оптимизмът в лицето на несгодите е единственият начин да спечелите.”
Той не е единственият дизайнер, който следва добрите стари времена за есенните си вдъхновения. Перата и фалшивата козина наистина летяха в шоутата в Ню Йорк. Корс имаше и двете, под формата на колоритни марабута и палта с интарсиийки форми.
Колекцията е ехо от неговите западни похождения, а Studio 54 играе главната роля. Корс си осигури правата върху логото и го използва изобилно, за да го бродира върху рокля-тениска с пайети, да го разплиска по цялата дължина и да печата копринени блузи както за момчета, така и за момичета.
На места имаше и фини кашмири – минималистично кимване към балерините на Линкълн Център, които балансираха с максимализма. И той донесе жилавия атлетизъм на тези плетива до рокли в пайети и матирано жарсе. Дансингът е готов без значение какво е десетилетието.
За да завърши гламъръс, дебелата черна завеса се вдигна, за да разкрие златна стена и Бари Манилоу, който изпълни ” Copacabana”, след което Корс излезе за своя поклон с друга легенда от тази знаменита ера – модела Пати Хансен, която закри шоуто в метален панталон. Може ли някой друг да осигури такова парти в 10:45 часа в сряда сутрин?
Редактор: Марина Делева