Как Сатанистите Използват Изкуството срещу Съзнанието на Масите
Още Владимир Илич Ленин отбеляза, че изкуството на киното е едно от най-важните в просвещението на масите. За комунистите и техните последователи трябва да се разбира използването на кино-изкуството в програмирането на тези маси; и по негово време той беше прав. Тогава, когато Ленин се възхищаваше на киното, телевизията все още не беше известна, а киното наистина беше едно от най-мощните средства за въздействие върху човешката психика. В днешно време в този случай на първо място излезе телевизия и широка цифровизация. Чрез телевизор и компютър киното от залите под наем дойде във всеки апартамент. Дали е добро или лошо, целият въпрос е какъв е зарядът на информацията и енергията. Всички видове изкуство, включително и киното, са равни на магия. Магията може да лекува, може и да убива. Както знаете, всяко изкуство има до известна степен окултно влияние. Това е неговата максимална степен и се използват тъмните сили и за контролиране на човешките маси, и за понижаване на тяхното духовно ниво. Изкуството музикално, изобразително и филмово изкуство сатанистите правят една обща кауза и трите основни вида изкуство са впрегнати в една примка и са заети с изпълнението на обща програма. Нека да анализираме накратко кои филми преобладават в нашите кина и по телевизията. Демократите още не бяха стигнали до върховната власт, тъй като нашите телевизии бяха залети с холивудски евтини реклами за насилие, див, не е включена никаква рамка за разбиране на секса и т. н. Фактът, че от видео екраните, телевизията и по-късно кината започна срещу нашия народ жестока психическа агресия,която малцина разбраха. По-голямата част от нашите граждани, както винаги, бяха измамени от фалшивата пропаганда, че „Западът споделя с нас своите зашеметяващи постижения в областта на киното и че имаме много да учим от него“. На никого не му хрумна, че не ние, а Западът трябва да се учи от Русия, за да постави добри, призоваващи към светлина, добро и възходи на човешкия дух филми. Фактът, че чрез киното Западът унищожава и понижава до животинското ниво душите на руските граждани, нашият народ разбра само когато в Русия се появиха последиците от този чудовищен и нечовешки процес. Първата реакция на натиска на западното кино е нервната система на нашите деца. Учителите и родителите започнаха да забелязват, че учениците са станали твърде раздразнителни и много агресивни. Но най-важното е, че те в основната си маса те са се превърнали децата ни да считат нормалния човешки труд за сериозно наказание, и не е изненадващо, тъй като западните филми ги учат усилено и се радват на плодовете на своя труд,децата се учат на насилие и секс, основно само това. Много рядко на екраните се появяват стойностни западни филми. Но те са толкова малко, че можете да ги преброите на пръсти. Най-вече на нашите екрани процъфтява евтината безкрайна стрелба, преследване, изтезания, изнасилване. Рядко, когато положителният герой наистина е положителен, по-често той не се различава много от поведението си от отрицателните герои и тази линия се провежда специално, така че човешката психика да няма какво да се захване по отношение на положителното. Ужасно е, че западните филми научиха човек да не се чувстват болката на ближния, учат хладнокръвното му убийството, и в същото време се набива в главата му, че човек живее на земята само веднъж, и на света няма нищо по-ценно от парите. Парите са Богът на Запада, единствената реална стойност, която струва нещо. В западните филми всичко се върти около парите, за тях хората се преследват, убиват, измъчват, изнасилват; и тези псевдо-ценности денем и нощно завладяват душите на нашия народ. Кои от нас правят, като налагат своите филми, отвъдокеанските „благодетели“? Брутални, глупави и бездушни хора-роботи, обсебени от богатството и признаващи само култа към силата. И ако е по-просто, те отнемат от българите не само душата, но и бъдещето. По-горе, говорейки за разрушаването на човешката психика, която египетските жреци на Сет прекарваха в своето време над еврейския народ, докоснахме и нашето време. Защото това, което преди 3,500 години черните жреци са правили с евреите, правят техните потомци не само с нашия народ, но и с други арийски народи в Европа и Азия. Имаме предвид влиянието върху човешката душа на филмите, наслаждаващи се на откровен животински секс и различни сексуални извращения. И двете не само понижават човека, което прави психиката му беззащитна към различни видове сексуална агресия, но също така намалява естествената му нетърпимост към хората с извратена сексуална ориентация – към тези с болна, разстроена психика. Но това е още половин беда. Истинският проблем е, че порно кинопродукцията концентрира сексуалните проблеми върху крехките души на децата, като ги тласка към ранен сексуален опит, като по този начин поставя младото поколение близо до сексуални извращения. Както вече знаем, сексуалните извращения правят нормалния човек луд. Нашите предци Арии са знаели, че сексуалните извращения разрушават човешката психика, а хората, страдащи от този порок, винаги са били държани далеч от обществото. Не е достатъчно, ако сексуален перверзник се опита да посегне на човек със здрава психика, той веднага биваше убит. Трябва да се отбележи, че в държавата на ацтеките, където изобщо не е имало смъртно наказание, сексуалните перверзници са били лишени от живот без колебание. Защо? Защото сексуалните перверзници не са били смятани за хора. Но в западната порно индустрия сексуалните перверзници от двата пола рекламират способностите си, безочливо и безучастно вкарват здрави хора в мрежите си. Диво, но това е факт и трябва да се съобразяваме с него.. Особено искам да се спра на западните „сапунени опери“ като Санта Барбара. Те също се вливат в блатото си, но те не затягат младото поколение, като например екшън филми или порнография, а поколението е възрастно, което познава живота не от филмите, а от опита си. За това поколение се създават многосерийни тъпи филми. С каква цел всички с една и съща-да падне възможно най-долу душите на тези, които гледат тези „сапунени опери“. В края на краищата, западните сериали са абсолютно безидейни. Всичко, което се случва в тях, се върти около пари, секс и човешки примитивен егоизъм. Те не учат нищо друго освен ежедневието. А ежедневието и на запад , и на изток – нищо друго освен целенасочени действия за поддържане на тялото си-нищо повече. До това ниво и понижава психиката на арийските народи западните сериали, така че тази непокорна и висока психика по-далеч от ежедневието не се промъква. В края на краищата, житейското ниво на домакинството е просто нивото на робите, а не на героите. Наред с други неща, „сапунени опери“ привличат (поради липса на по-добро) на екрани и телевизори много хора, които по време на гледане на сериали е много удобно да се кодира. И, разбира се, Специални кодировки както у нас, така и в Америка или Европа се прилагат навсякъде. Това е известно на всички-25-та рамка, точкова вълна и звукова обработка на подсъзнанието и много други. Плюс това, надеждно разсейване на съзнанието на хората от належащите житейски проблеми, превключването му към илюзия, към виртуална реалност, към нищо. Разгледахме само три вида изкуство, на които западната юдейска цивилизация има най-осезаемо въздействие. Но в допълнение към тези три вида има още много области в изкуството, чрез които западните фигури правят същото. Това е литература, изкуството на театъра, съвременната реклама и много други. За да се изясни по-подробно такъв сложен въпрос, ще е необходима отделна книга, а може би и не една, и затова смятаме, че краткото познаване на демократичния сатанизъм в изкуството на нашата цивилизация все още е достатъчно. Трябва да се запознаете с неговата позиция в съвременната наука. Сега ще говорим как чрез информационните технологии психиката на нашите деца се разрушава. Забелязвам, че се разпада на дълбоко генетично ниво. Факт е, че генетиката на нормалния човек е различна от тази на перверзника. Това е известно отдавна. Не на нас, а на тези, които водят такава генетична война с нас. Искаш да кажеш, че създаването и отглеждането на дегенерати е генетична агресия? – Така е. Факт е, че дегенеративният комплекс е създаден, за да бъде наследен генетично. Например, всяка лесбийка от нормален мъж може да роди. На 50% ще роди дегенерат, без значение дали е момче или момиче. Няма значение. Същото важи и за извратения мъж. Той, ако наистина иска, може да оплоди нормална жена. Но кой ще се роди? Въпрос. Това, което чух, ме кара да се чувствам неудобно. И междувременно Тайният специалист по дегенерати, с ръба на окото, погледна ме, продължи: Гледал ли си детски анимации? -Разбира се, Виждал съм и за Мечо Пух и за Чебурашка и много други. Особено ми харесваха карикатурите на Уолт Дисни. – Затова ми каза името. – Защо? – Защото тя започна всичко. Първо, трябва да знаеш, че феноменът Дисни не се е появил на празно място. Този човек е добре подготвен за мисията си. Дадоха му идея и му помогнаха да я осъществи. – Кой? – Нашите стари познати са илюминатите. Както винаги чрез посредничеството на структурите на масонските ложи. Факт е, че Уолт Дисни е масон на висшето посвещение. – Чух за това. – Добре, по-малко да ти обяснявам. Какво направи Дисни? Той създаде огромен илюзорен свят на красивата добра приказка. Изглежда, че има нещо лошо в това? Нищо! По времето на Дисни“ двойно дъно “ никой не е измислял скрити кадри. Всичко беше сладко и невероятно. Не съм сигурен дали самият Дисни знаеше, че филмите му ще бъдат покрити от съвсем други? Това са кадри, които човешкото око не може да улови. Може би е знаел нещо. Тъй като 25-двадесет и петият кадър в голямото кино се предаваше доста често. Не е трудно да се убедиш. Достатъчно е да изучите творчеството му. Но какво означава невидим 25-двадесет и пети кадър в сравнение със съвременните зомби технологии? Лека, безобидна процедура. Детска прашка в сравнение с главния калибър на боен кораб. От средата на ХХ век карикатурите на Дисни започнаха да се превръщат в ярък разсейващ камуфлаж с напълно различно творчество. Те започнаха да покриват детско порно, кадри от което се втурват със скорост, недостъпна за човешкото око. Видях за какво говоря. Ще ти кажа направо: думата „ужас“ не отразява реалността. До известна степен можеш да ме разбереш, ако си представиш деца, които, не, не насилствено, а най-вероятно под влияние на някакъв силен, въздействащ на низшите инстинкти наркотик, яростно имат приятела Дъг. И момчета-момчета, и момичета-момичета. Деца, от сила, 5-5 – 6-6 години! Истина ли е всичко, което ми казваш? Ако се съмняваш, мога да ти покажа ужаса. Разбира се, не тук, а там, където скоро ще отидем с теб. – Вече ти вярвам. Просто съзнанието отказва да го приеме. – – Вече го преживях. Сега разбираш ли защо хиляди наши деца биват отвеждани в Америка и Европа, уж за осиновяване? Не казах нищо. Душата ми мълчеше. Знаеш ли, ужасното е, че след такива филми децата просто се унищожават. Работата е там, че те вече не могат да бъдат спасени. От химията, която им се дава, лекува само гроба. – Всички наши деца ли са така?.. – погледнах в очите на Светозар. – Не всички, много от тях се използват като донори. Какви донори? – Възмутен съм. – Обикновени. При децата се изрязват бъбреците, черния дроб, сърцето… Всичко, което може да бъде изрязано. В същото време им източват кръвта. Знай, че цялата тази процедура не се извършва под упойка. Наистина ли всичко това се случва на държавно ниво? – Държавата няма да изцапа ръцете си с такива неща-засмя се Челдън – Но е прикритие на частния бизнес. – Бизнес?! Да изрежеш органи от живи малки деца – бизнес? – по челото ми се търкаляха капки гореща пот. Точно така, ти падна от Луната! – сложи на рамото ми кльощавата си ръка на тавана. Все още не можеш да разбереш, че живеем в сатанински свят. – Разбирам, но не мога да го разбера. – Ти го знаеш. Всичко е просто: пазарът и сатанизмът са едно и също нещо. Две различни посоки на един и същ процес. Какво гледаш? За първи път ли ме чуваш? – Честно казано, за първи път. – Успокой се и слушай, не мисли, че сексуално използват и изхвърлят децата само на нашия народ. За такива случаи Западът придобива деца от Украйна, Полша, Прибалтика, Сърбия и други зависими страни. Но това по-лесно ли е?Ти нарече славянските страни. Нали?И какво от това?Мислиш ли, че негрите или азиатците не ги използват?И още как! Не знам за органите, няма да лъжа. Но за детските порнофилми, давам си главата да отрежа! Мислиш ли, че само нас ни превръщат в психопати?Как ли пък не! И за негрите, и за китайците, и за арабите правят подобни филми. И така, в анимационния камуфлаж, те са представени. И не само в Дисни, но и в национален или някакъв друг план. Какво значение има?Важното е децата да гледат и да се радват. – Какво? Филмчетата или нещо, което се чете от подсъзнанието им? – попитах аз. – И двете, приятел. Съзнанието поглъща едно нещо, а подсъзнанието е съвсем различно. Когато родителите разберат, че децата им са психично болни, обикновено е късно. Няма връщане назад! Нищо ли не може да се направи? – Ако промените са настъпили на генетично ниво, в този случай, точно както се случва, тогава спасяването на човек е много, много проблематично. Освен това, това не позволява да се направи пропаганда. Трябва да знаеш, че на Запад, перверзните изроди, медиите за масова дезинформация не смятат за дефектни. Напротив, медиите ги възхваляват като“ напреднали “ и по-талантливи от нормалните хора. При такива условия се опитай да направиш нещо. Както виждаш, всичко е предвидено. – Разбирам това, но това, което ме измъчва е въпросът: ако можете, използвайки силата на информационните технологии, да превърнете нормален човек в перверзник, защо не можете да направите човек напълно нормален от перверзник? – Кой ти каза, че не можеш – промърмори Дадонич. – Може, стига този перверзник и психопат да осъзнае недостатъците си. Ти си Почивай, – погледна тавана на Светозар, – и аз ще го разбия механизма на падане и технологията на връщане. Минута по-късно старецът на масата зае място и с истински интерес започна да ме разглежда. За първи път ли ме видя? – неволно го попитах. Не знаех откъде да започна. От една страна, не изглеждаш глупав, но понякога не разбираш елементарните неща. Седя, гледам те и си мисля, че си се побъркал или природата ти е такава? – Каква? – изчервих се. – Не разбирам очевидното! До скоро, ти и аз се запознахме подробно с това, което прави генетичното пренареждане в ДНК. Пак ли трябва да говоря за това? Как се нарича това? – Тогава недей. – погледнах намръщения Дядо. – Как така? – Гласът на Светозар излезе от стаята. – Наистина! Повторението е майката на учението! – Ти го виждаш като планина! – засмя се Дадонич. – Само аз ще се издухам! След минута осъзнах, че и двамата свещеници просто ме разиграват. Караха се няколко минути. И дори по темата: глупав или не, спорихме, но изведнъж стигнахме до извода, че съм глупак с перспектива и затова трябва да ми разкажеш отново как се случва бракуването на генетичния апарат. Сега вече не от психическо въздействие, а от мощен емоционален. При деца, които често гледат анимационни филмчета с „двойно дъно“, сексуалните инстинкти се усещат много по-рано, отколкото тези, които не гледат такива филми. – И къде отиват техните будни страсти? – Естествено на собственото подсъзнание къде другаде? Разбра ли как работят фабриките за Извратени изроди? Дисни анимации -това е един от най-успешните примери. Най-често срещаният. 2-двойно и дори 3-тройно „дъно“, се поставя на нашите филмчетa, много стари детски и младежки филми, дори филми с патриотично съдържание. Всичко това се прави тайно в нашите студия от специални хора. – Масони? – Или нашите, корумпирани. – Ясно. „ Автор :Г. Сидоров